کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

    

http://s5.picofile.com/file/8139007784/19629_0_devil_may_cry_2_ps2.jpg

 
                                       

Devil May Cry 2

ست هنگام بازی: با نگه داشتن start+select به صفحه عنوان برمی‌گردید.

لباس‌های دیگر برای Dante: بازی را در حالت معمولی به  پایان برسانید تا یک لباس دیگر باز شود. بازی را در حالت Dante Must Die تکمیل کنید تا لباس اصلی از بازی Devil May Cry باز شود.

بازی را با Lucia تکمیل کنید تا پوشش دیگری برای او باز شود. بازی را با Lucia در حالت سخت تکمیل کنید تا لباس دیگری برایش باز شود. بازی را در حالت Lucia Must Die تکمیل کنید تا لباس دیگری از او داشته باشید.

بازی با Trish: بازی را در حالت سخت با Dante تکمیل کنید. Trish وضعیت Dante را داشته و آیتم‌ها و شروع‌ها با Sparda است.

حالت قصر خونین( Bloody Palace): بازی را با Dante و Lucia تکمیل کنید تا حالت قصر خونین باز شود.

راهنمایی ماموریت اول- اتاق مخفی: وارد درهای بزرگ سمت راست ستونی شوید که Puia( Harpyهای پرنده) اولین بار در ماموریت ظاهر‌ می‌شوند. از مرحله رد شوید تا دیواری با یک صورت ببینید، دایره را فشار داده تا وارد یک اتاق مخفی شوید.

Orbهای قرمز مخفی: به قسمتی در شروع بازی بروید که دوبل روی Rubble سرراهتان‌ می‌پرید. در مقابل مجسمه ایستاده و روی شانه مجسمه و سپس دوباره روی سرش بپرید. در این حالت Orbهای قرمز زیادی فرو خواهد ریخت.

ماموریت دوم: وارد اتاقی که یک تابوت و استخوان‌هایی در آن است شوید. روی تابوت رفته و دایره را فشار دهید تا به اتاقی پر از دشمن و تعدادی Orb قرمز وارد شوید.

ماموریت سوم- منطقه مخفی: قبل یا بعد از سفر با آسانسور باری، به دری‌ می‌رسید که بین دو در دیگر و چند پله قرار دارد، جلوی در سمت چپ صفحه ایستاده و دایره را بزنید تا وارد یک اتاق مخفی شوید.

ماموریت هفتم- منطقه مخفی: در انتهای ماموریت، قبل از وارد شدن به دری که به سقف منتهی‌ می‌شود، دایره را جلوی در سمت چپ فشار دهید.

ماموریت دهم- منطقه مخفی: پس از شکست دادن پروانه غول پیکر و کرم، از تعدادی پله پایین‌ می‌روید. پس از لود شدن بازی به طرف اولین درهایی

که‌ می‌بینید رفته و دایره را فشار دهید تا وارد یک اتاق مخفی دیگر شوید.

ماموریت شانزدهم- منطقه مخفی: در این ماموریت شما وارد اتاقی‌ می‌شوید که در آن آیتمی به نام Sacrilege پیدا خواهید کرد. آن را برداشته تا جلوی توپ‌های انرژی را که به سمت شما‌ می‌آیند بگیرید. سپس در طبقه‌ای که درست زیر بالکن، جایی‌که آیتم قرار داشت، دیواری وجود دارد که به یک در منتهی‌ می‌شود. دایره را جلوی دیوار فشار دهید تا یک اتاق مخفی باز شود.

راهنمایی؛ شکست Argosax: به عنوان Dante از اولین سر شروع کرده و مسیر خود را به سمت چپ ادامه هید. سپس Dante را بین هر سر قرار داده و آن را با موشک‌انداز هدف قرار دهید. این کار برای Griffon نیز نتیجه‌ می‌دهد، اما حملات الکتریکی‌اش به طرف شما خواهد بود. تنها راه فرار به سمت راست و خارج شدن از تیررس است.

راهنمایی کومبوها: این کومبو‌ها از حالت حمله اولیه بدون نگه‌داشتن R1 ناشی‌ می‌شوند. این کار به شما کمک‌ می‌کند تا نسبت بهتری از Como‌ها داشته باشید، مخصوصا اگر اولی را تمام کرده و سراغ دومی بروید. دقت کنید که R1 را نگه‌ندارید وگرنه حالت حمله هوایی یا استینگر را خواهید داشت.

سه Slash اصلی به علاوه یک ضربه به طرف پایین، سپس یک ضربه به طرف بالا که دشمن شما را به هوا پرتاب‌ می‌کند: ۳بارمثلث، جلو+ مثلث، مثلث۲بار.

سه Slash اصلی، سپس سه ضربه اضافی افقی: سه بار مثلث، عقب+ مثلث، سه بار مثلث.

راهنمایی“ تریگر نهایی Devil: برای انجام آن در شکل نمایش Sparda، L1 را هنگام کم بودن نوار عمر Dante فشار دهید. شکل Sparda بسیار قوی بوده و صدمه زیادی وارد‌ می‌کند.

کومبوهای آسانتر: تا آن‌جا که ممکن است از کومبوهای شمشیری استفاده کنید. اگر دشمن از شما دور است و نمی توانید فوراٌ به او حمله کنید، از اسلحه و تفنگ استفاده کنید تا آن‌قدر به او نزدیک شوید که از شمشیر استفاده کنید.

لباس و مرحله ویژه دانته: در ماموریت اول بازی را تکمیل و سپس بازی را ذخیره کنید. سپس دستگاه را Reset کرده و منتظر شده تا عبارت Press Start ظاهر شود و بزنید، L3,R3,L1,R1,L2,R2,L3,R3 ( از چپ براست) تا صدایی بشنوید. حالا استارت زده و به صفحه اصلی برگردید، بازی را در لود قرار داده و دکمه L1 یا R1 را بزنید تا لباس و مرحله جدید را داشته باشید.

لباس و مرحله ویژه Lucia: برای لوسیا نیز همانند بالا عمل کنید.

لباس دانته: هنگام بازی بزنید، دوبار R1، مثلث، مربع، دوبارR2.

لباس لوسیا: هنگام بازی وارد کنید، دوبارL1، مثلث، مربع، دوبارL2.

مرحله مخفی در ماموریت اول: وارد درهای بزرگ سمت راست ستون، جایی که Puia قرار دارد شوید. وارد مرحله شده تا یک دیوار با چهره‌ای روی آن ببینید. دایره را بزنید تا وارد اتاق مخفی شوید.

گوی زرد رنگ بی‌نهایت در ماموریت اول: بازی را تمام کرده و وارد مرحله اول شوید. گوی‌های زردرنگ را بگیرید. بازی را ذخیره کرده و از بازی خارج شوید، سپس بازی را ادامه داده تا گوی زرد رنگ بی‌نهایت داشته باشید.

گوی‌های قرمز مخفی در ماموریت اول: به قسمت شروع، جایی که دو پرش در بالای مانع زدید بروید. رو به مجسمه ایستاده و دو بار روی دست مجسمه بپرید که روی سرش خواهید رسید و گوی‌ها را پیدا خواهید کرد.

منطقه مخفی در ماموریت دوم: وارد یکی از اتاق‌هایی که تابوت و استخوان دارد شوید. به بالای تابوت رفته و دایره را بزنید تا وارد اتاق مخفی شوید.

منطقه مخفی در ماموریت سوم: پس از بالا رفتن از آسانسور به یک در مابین دو در بزرگ و چند پلکان خواهید رسید. جلوی در سمت چپ ایستاده و دایره را بزنید تا وارد اتاق مخفی شوید.

ماموریت مخفی در مرحله چهارم: هنگام شروع به در اول سمت چپ نگاه کنید. به آن‌جا رفته و دایره را بزنید.

ناحیه مخفی در ماموریت هفتم: انتهای ماموریت، قبل از وارد شدن به دری که به پشت بام‌ می‌رود سمت چپ، دایره را بزنید.

ناحیه مخفی در ماموریت دهم: پس از نابودی پروانه بزرگ و کرمش به پایین پله‌ها رفته و پس از این‌که بازی لود شد به اولین مجموعه در‌ها رفته و دایره را بزنید.

ناحیه مخفی در ماموریت شانزدهم: وارد اتاق ساکریلیچ شوید. آیتم را برداشته تا توپ‌های انرژی متوقف شوند. به زیر بالکن رفته و سمت در کنار دیوار دایره را بزنید.

ضربه نهایی شیطانی دانته: دکمه L1 را وقتی که خون او کامل است فشار داده تا دیو شوید.

بازیابی سریع: اگر ضربه خوردید و به زمین افتادید دایره را زده تا بازیابی شود.

چندضرب‌ها: برای زدن چندضرب‌ها از ضربات اصلی با نگه‌داشتن دکمه R1 استفاده کنید. یکی از چندضرب‌ها در هواست که سه بار مثلث و جلو، مثلث و دو بار مثلث است.

برای نبرد افقی سه بار مثلث، چپ، مثلث و سه بار مثلث را بزنید.

با اسلحه شکاری مثلث ، مربع را بزنید.

با اسلحه شکاری دو بار مثلث و سپس مربع را بزنید.

با اسلحه شکاری سه بار مثلث و سپس مربع را بزنید.

استراتژی بازی

شیطان هم می میرد

احسان صادقی – تهران

ناشر و سازنده: Capcom

سبک بازی: ماجرایی اکشن

تاریخ عرضه: اواسط ۲۰۰۳

کاربرد دکمه‌ها:

ضربدر: پریدن

مربع: تیراندازی

مثلث: ضربه شمشیر

دایره: غلت خوردن روی زمین

L1: تبدیل شدن به شیطان

:R1 هدفگیری

:L2 تعویض اسلحه‌ها

: R2 نمایشگر درجه سلامتی

عملکرد شمشیرها:

شمشیر Rebellion: سلاحی که از ابتدا همراه دانته است.

شمشیر Merciless: سلاحی بسیار سریع و مناسب برای مبارزه با شیاطین.

شمشیر Vendetta: شمشیری پهن و قوی برای از بین بردن غول‌ها

چاقوهای بلند Cutlaseer: چاقوهایی که از ابتدا همراه لوسیا است

چاقوهای باریک Klyamoor: برای جنگیدن با گرگ‌ها به کمک می‌آید.

چاقوهای پهن Zambak: سلاحی بسیار قوی برای مبارزه با غول‌ها

کاربرد اسلحه‌ها:

برای دانته: کلت، مسلسل دستی، وینچستر و آر پی جی ( مخصوص نبرد با غول‌ها ).

برای لوسیا: چاقو، تیغ، بمب، تیرو کمان ( فقط برای زیر آب کاربرد دارد ).

کاربرد جادوها:

select را زده و روی نوشته Equp و گزینه اول بروید.

پرواز کردن و داشتن نیروی برق: ماه وسطی (نقره ای) – گوی سبز – هاله قرمز

قدرت آتش: ماه آبی – گوی قرمز – هاله سبز

نیروی یخ: ماه قرمز – گوی آبی – هاله سبز

داستان بازی: فردی به نام Arius در غیاب موندوس ( رهبر شیاطین در قسمت اول ) قصد دارد با جمع‌آوری سه شی باستانی ( یک شمشیر – یک جام – یک سکه ) کار ناتمام موندوس را تکمیل و به دنیا حکومت کند. دختر جوانی به نام لوسیا قصد نابودی آریوس را دارد ولی به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد بنابراین او از قهرمان قدیمی ‌ما یعنی دانته درخواست کمک می‌کند و . ..

معرفی شخصیت‌های بازی:

Dante: او فرزند مردی به نام اسپاردا است (قهرمانی که نیمه انسان – نیمه اهریمن بود و بعد از نابودی تعداد زیادی از شیاطین با یک زن زیرزمینی ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد ) دانته اینک به شکار شیطان مشغول است.

‌Vergil: برادر دوقلوی دانته، او دیوانه رسیدن به قدرت است.

Trish: تریش از یاران موندوس بود و ماموریت داشت که دانته را راهی قصری مرگبار کند اما از کار خود پشیمان شد و به دانته پیوست زیرا به او علاقه‌مند شده بود.

Lucia: او با مادر پیرش زندگی می‌کند و قصد دارد آریوس را نابود کند اما از ماجرای زندگی واقعی خود بی‌اطلاع است.

Mary: دختر جوانی که به شکار شیطان مشغول است او از پدر خود آرخام متنفر است زیرا وی باعث مرگ مادرش شده بود.

استراتژی بازی:

شروع Disk 1 با کاراکتر دانته:

مرحله اول: پس از دیدن دموی ابتدای بازی، در جلوی قصر هستید به سمت راست رفته و مجسمه را بشکنید و گوی قرمز را بدست آورید از پله‌ها پایین رفته و با دو پرش از دیوار مخروبه عبور کنید از پله‌ها پایین رفته و به سمت پل بروید صحنه‌ای از ورود شیاطین خواهید دید آن‌ها را از بین برده و به جلو بروید. کمی بعد پرنده‌ها را نابود کرده و به سمت چپ بروید، از پشت بام بالا رفته و دوباره سمت چپ راه را ادامه دهید. در این‌جا صحنه‌ای از طلسم شدن مسیرتان را خواهید دید. تمامی شیاطین را از بین برده تا راه باز شود (گوی طلایی را دریافت کنید) دشمنان دیگر را نیز نابود کرده و از تمامی پله‌ها پایین بروید. وقتی که به مجسمه شیر رسیدید می‌توانید آیتم خریداری کنید، اینک به طرف راست بروید. با چند پرش به بالای قلعه رفته تا صحنه‌ای از هیولا را ببیند پس از نابود کردن تمامی آن‌ها، کلید را به دست می‌آورید. روبروی ستون بزرگ دری میله‌ای وجود دارد وارد آنجا شوید. وارد در شده و به جلو بروید، از کشتن شیاطین صرف نظر کرده و تا انتهای مسیر بروید تا صحنه‌ای از لوسیا ببینید.

مرحله دوم: اینک در اعماق زمین هستید دیوار برحسته را با ضربات شمشیر بشکنید. از فاضلاب عبور کرده و دیوار برجسته اول را بشکنید. گوی را با ضربات پی در پی روشن کرده و خارج شوید، حالا دیوار انتهایی را شکسته و وارد شوید. پرنده‌های کوچک زرد رنگ را از بین برده و دیوار بعدی را هم خراب کنید. جلوتر (سمت چپ) وارد دری که با گوی‌های قرمز نشان داده شده است بروید (گوی‌های قرمز مسیر را نشان می‌دهند ) بر روی در روبرو دکمه دایره را زده تا طلسم آن را فرا بگیرد. حالا درمحوطه به دنبال گوی‌ها بگردید و به تمامی آن‌ها ضربه بزنید (مسیر باز می‌شود ) برای شکستن طلسم در بعدی تمامی دیوارها را شکسته تا گوی آبی را پیدا کنید، با شمشیر ضربات پیاپی به آن وارد کنید. وارد شده تمامی هیولاها را از بین برده تا گاوها زنده شوند آن‌ها را نیز نابود کرده سپس با کمک دکمه‌ی L1 دانته را به شیطان تبدیل کرده و بازدن دکمه ضربدر او را به پرواز در آورید.  اینک به بالاترین نقطه این مکان بروید.

مرحله سوم: به طرف تصویر آمده و در انتها وارد خیابان مجاور شوید. بعد از دیدن صحنه‌ای فقط گاو غول پیکر را از پای درآورید تا طلسم در باز شود. داخل شده و هیولای بزرگ را نابود کرده تا کلید را دریافت کنید ( سنگ سبز رنگ که کنار تصویر قرار دارد را نیز می‌توانید بردارید) از دری که آمده بودید خارج شده و وارد در سمت چپ شوید.

مرحله چهارم: جلو رفته و به سمت راست بپیچید. همه را نابود کنید و قطعات چوب را از جلوی راه بردارید. جلوتر پایین پریده ( سمت راست گوی بزرگ سرخ رنگ وجود دارد ) و وارد برج شوید. تمامی شیاطین را از بین برده تا طلسم بالای پله‌ها باز شود. وارد آن شده نیروی قدرتی را بگیرد و خارج شوید. از برج بیرون رفته و به اشکال هندسی معلق در هوا ضربه بزنید. صحنه‌ای خواهید دید، به شیطان تبدیل شده و با سرعت از زیر در عبور کنید (لحظه آخر دایره را بزنید ) جلو رفته و وارد شوید. اینک باید با ملکه‌ی مارها بجنگید. فقط به سر اصلی او ضربه بزنید تا راهی باز شود، دمویی از موتورسواری دانته می‌بینید.

مر حله پنجم: در تونل به جلو رفته تا راه مسدود شود، تمامی گرگ‌های سپید را از پای درآورید. جلوتر، هیولاهای دیگر را نابود کرده و از تونل خارج شوید. به سمت چپ بروید و از روی کامیون بپرید، هر سه تانک را نابود کنید و به انتهای خیابان بروید. هلی‌کوپتر را نادیده گرفته و وارد مسیر سمت راست شوید. از پله‌ها بالا رفته و خود را به بلندترین قسمت آن منطقه برسانید. در پشت بام بر روی جایگاه هلی‌کوپتر رفته و منتظر بمانید، دمویی می‌بینید. با پرش‌های بلند به بالای ساختمان (که پنجره‌هایی آبی رنگ دارد ) بروید حالا آر پی جی را مسلح کرده و با چند شلیک دقیق هلی‌کوپتر را منفجر کنید.

مرحله ششم: مسیر را تا انتها ادامه دهید، دمویی زیبا خواهید دید. از هیولا دوری کنید و مواظب اشعه‌هایش باشید. به شیطان تبدیل شده و خسارت زیادی به وی وارد کنید. هیولا به موجود دیگری تبدیل می‌شود، حالا باید مراقب امواج برق باشید. به طرفش تیراندازی کرده تا شکستش دهید.

مرحله هفتم: از پله‌ها پایین رفته سپس مسیر را دور زده و به بالای پلکان بروید. نردبان را طی کرده و بر روی لوله‌ی گاز بپرید.  را ه را ادامه داده و وارد در شوید از در بعدی هم گذشته تا به محوطه مذاب برسید. دری درست واقع در مرکز آن‌جا وجود دارد، وارد شده و شمشیر بزرگ را بردارید. بیرون رفته سمت راست وارد در شوید. جلوتر سوار آسانسور شده مواظب پرنده‌های کوچک باشید. سپس در انتهای سالن را باز کنید، در این‌جا تمامی شیاطین را از بین برده تا راه باز شود. وارد شده و سوار آسانسور شوید. بالا وارد دری با چراغ قرمز شوید تا صحنه‌ای از آریوس ببینید.

مرحله هشتم: باید با مخلوق قدرتمند آریوس که یک گاومیش است بجنگید، از امواج آتش گاومیش فاصله بگیرید و از دور به او تیراندازی کنید.

مرحله نهم: از دری که آمده بودید خارج شوید، فقط هجده دقیقه فرصت دارید تا از این منطقه بگریزید. با آسانسور پایین بروید و از قید کشتن هیولاها بگذرید. جلو رفته و در تونل به سمت راست بپیچید، اتاق را خوب بگردید و وارد دری که دستگاه بزرگی کنارش است شوید. به چپ پیچیده و در سبز رنگ را انتخاب کنید. پلکان را طی کرده و وارد در شوید. حالا باید وارد دری که سه چراغ قرمز کنارش قرار دارد شوید، برای این‌کار باید سه گوی چرخان را که در همین منطقه هستند به رنگ آبی درآورید. جلوتر از درها عبور کرده و وارد هواپیما شوید. آر پی جی قوی را برداشته و بیرون بروید، صحنه‌ای می‌بینید، اینک از شکاف به وجود آمده در هواکش بزرگ خارج شوید.

 

مرحله دهم: به جلو رفته و در جهت‌های مخالف خود با ضربات پیاپی شمشیر، دو سنگ را به سرعت فعال کنید تا درِ میله‌ای به کنار رود. به آن‌جا رفته و سنگ آخر را هم فعال کنید. حالا وارد تونل زیرزمینی شوید، ولی گرفتار می‌شوید، همه را از بین برده، پروانه بزرگ و کرم‌های غول پیکر را یک به یک نابود کنید. سپس وارد محل نورانی بنفش رنگ شوید و این بار بدون هیچ مزاحمی به طرف تونل زیرزمینی بروید.

مرحله یازدهم: از پله‌ها و قطعات سنگ پایین رفته و از پل عبور کنید سپس از پلکان پایین آمده و وارد مسیر شوید. به طرف راست رفته پایین پریده و سنگ را فعال کنید، به محل باز شده بروید. در بین راه می‌توانید مجسمه‌ها را شکسته و گوی قرمز دریافت کنید. جلو بروید ولی مراقب باشید، یک سنگ بزرگ به طرف شما پرتاب می‌شود و اگر سریع نباشید با آن برخورد می‌کنید. باید با شیاطین زیادی بجنگید که به نظرم نمی‌آید اصلاً خوش‌آیند باشد پس شیطان شده و سریع مسیر را طی کنید صحنه‌ایی می‌بینید. به زیر تله‌ی مرگ‌بار رفته و زمانی‌که به بالا رفت سریع دیوار سرخ رنگ را بشکنید و وارد شوید. راه را ادامه داده تا صحنه‌ای دیگر ببینید. از سکو‌ها یک به یک بالا رفته و در آخر سنگ را فعال کنید. پایین پریده و بر روی سطح قرمز رنگ بروید. به سمت چپ پریده و در آخر به داخل حفره بپرید، باید با ارباب گرگ‌ها بجنگید، فقط به خودش و البته در زمانیکه میان آن‌ها گرفتار می‌شوید به گرگ‌ها با شمشیر ضربه بزنید تا پیروز میدان شوید.

مرحله دوازدهم: سرهای اسکلت و سنگ‌های مثلثی شکل را نابود کنید تا راهی باز شود، داخل شده جلوتر وارد در شوید، دمویی می‌بینید. به غول آهنی فقط با شمشیر بزرگ ضربه وارد کنید. پس از نابودی هیولا وارد آسانسور شوید، صحنه‌ای از مادر پیر لوسیا خواهید دید. او به شما می‌گوید که لوسیا فرزند او نیست و فقط او را از نوزادی بزرگ کرده است.

مرحله سیزدهم- نبرد با آریوس:

قسمت اول: به او با بهترین اسلحه‌ها ضربه بزنید و البته مواظب چاله‌های سیاه، امواج برق و باران او باشید، دموی زیبایی در انتظار شماست.

مرحله چهاردهم: باید در این قسمت چهار گوی معلق در هوا را پیدا کنید و نابود سازید، پیدا کردن گوی‌ها کار مشکلی است. در این‌جا برای پیدا کردن آن‌ها نقشه‌ای به این صورت ترسیم شده است:

نکته اول: گوی شماره ۳ پشت قلعه مخروبه قرار گرفته است و باید از پنجره بالایی آن وارد شد.

نکته دوم: پس از نابودی هر چهار گوی از در خروجی عبور کنید و به شییی نارنجی رنگ ضربه بزنید.

بعد از شکست عنکبوتِ غول آسا این مرحله به پایان می‌رسد.

مرحله پانزدهم: دوباره به شی نارنجی رنگ ضربه بزنید و در مدت زمان هجده دقیقه تمامی شیاطین، پرنده‌ها و گاومیش‌ها را از پای درآورید.

مرحله شانزدهم: پس از نابود کردن دوگاومیش با دکمه دایره وارد آسانسور شده اهریمنان را از بین برده تا به طبقه بالا برسید. سمت چپ می‌توانید دیوار را بشکنید و گوی مخفی بگیرید. سمت راست رفته وارد راهرو شوید، راهروی بعدی را طی کرده و وارد در شوید. جلوتر رفته و مواظب باشید باحلقه‌های آتشین برخورد نکنید وگرنه گرفتار می‌شوید.  به بالا رفته و از مجسمه‌ی سرِ شیر، قلب طلایی دریافت کنید. خارج شده و وارد در دیگر داخل راهرو شوید. اینک باید با کشتن ارباب گرگ‌ها قلب طلایی دوم را بدست آورید. از این‌جا هم خارج شده مستقیم به جلو رفته و در ابتدای ورود به راهرو وارد مسیر مخفی سمت راست شوید. تمامی شیاطین را از بین برده و قلب طلایی سوم را دریافت کنید. از این مکان بیرون رفته، سمت چپ بپیچید و در انتها وارد در شوید. کمی جلوتر به اتاقی قدم بگذارید که در آن گوی آبی وجود دارد. آن را فعال کنید و گاومیش‌ها را نیز نابود کنید. حالا به جایی برگردید که قلب طلایی سوم را بدست آوردید، در آنجا وارد آسانسور شده و سپس وارد در دودهنه شوید. باید با ماسک شیطان مبارزه کنید. او برای گمراه کردن شما دو ماسک دیگر را نیز احضار می‌کند، به آنها توجه نکنید و فقط به ماسک قهوه‌ای ضربه بزنید. از ستون‌های یخی او نیز فرار کنید و زمانی که ماسک بی‌حرکت ایستاد به آن ضربه وارد کنید. بعد از غلبه بر او وارد محل نورانی بنفش‌رنگ شوید.

مرحله هفدهم: نبرد با آریوس

قسمت دوم: دانته می‌گوید که وقت نمایش است. آریوس زیادی خونسرد است پس باید درس خوبی به او بدهید. در ابتدا نوکران آریوس را به سرعت از بین ببرید و سپس به خود او شلیک کنید تا از پنجره به بیرون پرت شود.

مرحله آخر- شیطان هرگز نمی‌گرید: لوسیا پی می‌برد که همانند دانته یک انسان نیست و می‌خواهد بمیرد، او می‌گرید. دانته برای دلداری او می‌گوید تو شیطان نیستی چون شیطان هرگز نمی‌گرید سپس به مصاف با غول آخر می‌رود.

قسمت اول- ترکیب هیولایی: به شیطان تبدیل شده و به دور هیولا بچرخید و با نیروی رعد و برق به او ضربه بزنید.

قسمت دوم- ابلیس: وقتی که او پرواز می‌کند به طرفش تیراندازی کنید و وقتی بر روی زمین می‌آید با ضربات پیاپی شمشیر به بال‌های او ضربه بزنید تا ابلیس را شکست داده و دموی پایانی  دیسک اول را تماشا کنید.

شروع Disk2 با کاراکتر لوسیا:

مرحله اول:در ابتدا باید برای شکستن طلسمِ در، چهل و پنج گوی قرمز دریافت کنید.  جلو رفته وارد مکان دیگر شوید. پرواز کرده ( باید اول به شیطان تبدیل شوید ) از پنجره خارج شوید، پلکان را طی کرده و به جلو بروید تا به قلعه‌ای برسید. در بسته است پرواز کرده و از بالای آن عبور کنید. جلوتر از پل رد شده تا راه مسدود شود. شیاطین را از بین برده و از مخروبه‌ها با دو پرش بگذرید. کمی بعد رو در روی قلعه وارد در شوید، دانته را خواهید دید.

مرحله دوم: از پله‌ها بالا رفته و گوی را فعال کنید. گاوها را نابود کرده و با پرواز کردن از سقف خارج شوید. از تمامی پلکان چوبی بالا رفته و از سقف دیگر نیز خارج شوید. بالا رفته و گوی را فعال کنید تا چرخ دنده باز شود، وارد آنجا شده و از پله‌ها بالا بروید تا صحنه‌ای از ورود غول آهنی که دوگوی بزرگ را با خود حمل می‌کند ببینید. او را شکست داده شمشیر را برداشته و خارج شوید. بایک پرش به درون آب فرو روید. مسیرتان با گوی‌های قرمز علامت‌گذاری شده است.

مرحله سوم: به انتهای خیابان رفته شیاطین را از بین برده و چوب‌ها را بشکنید. وارد محلی شوید که با دانته به مبارزه با ملکه مارها رفتید. ملکه مارها را شکست داده ولی اینبار وارد در سمت چپ شوید.

مرحله چهارم:

به طرف تصویر آمده تا راه طلسم شود. همه‌ی غول‌ها و پرنده‌ها را از بین برده به جلو رفته و با یک تانک بجنگید. اگر بر رویش بروید و در همان جا بمب بیندازید خسارت زیادی به تانک وارد می‌شود و…

مرحله پنجم: وارد در مشخص شده شوید. درها را پشت سر هم طی کرده و به محوطه هواپیما برسید ( داخل هواپیما بمب وجود دارد ). از در دیگر این مکان بیرون رفته و گوی را فعال کنید. حالا راه را تا ابتدای این مرحله برگردید. آنجا دری کرکره‌ای وجود دارد، وارد شده راه را دامه داده پلکان را طی کنید و وارد شوید. پایین آمده و وارد دری که در گذشته بالای مواد مذاب بود شوید. چاقوها را برداشته و وارد راهی با چند پله شوید. مرکز انرژی را فعال کنید و خارج شوید. جلو رفته هیولاها را از بین برده و سوار آسانسور شوید. بالا وارد در انتهایی شوید.

مرحله ششم: آریوس به لوسیا می‌گوید که تلاش او بی‌فایده است ( زیرا لوسیا را خود آریوس به وجود آورده است ). به دنیای زیرین سقوط می‌کنید، هیولاها، پروانه و غول‌ها را از بین ببرید. وارد نور بنفش‌رنگ شوید، صحنه‌ای می‌بینید. به درون آب رفته و وارد حفره سمت چپ شوید. تیرو کمان را برداشته و موجودات آبزی را نابود کرده سپس وارد محلی شوید که دوستون (با نورافکن ) دارد.

مرحله هفتم: مستقیم به طرف روبرو شنا کنید و از حفره‌ی داخل سقف عبور کنید. مسیر باز را انتخاب کرده و به درون چاه رفته و آز آن خارج شوید. مسیر را طی کنید و از حفره دیگر سقف بیرون بیایید. در داخل آب سرهای اسکلت را به سرعت از بین برده و سنگ‌ها را برخلاف عقربه ساعت نابود کنید. از آب خارج شده و از سکوها گذشته و در بالاترین منطقه آن‌جا گوی را فعال کنید. حالا مسیر آب باز شده است، راه را برگشته وارد چاه شوید و به پایین شنا کنید. وارد مسیر آب شده و خود را برای یک مبارزه آماده کنید.

هیولای آبزی: به او با تیرو کمان ضربه بزنید و مراقب ضربات سهمگین او نیز باشید. هرگاه هیولای آ‌بزی نامریی شد حباب‌ها را دنبال کنید و از بالای سر به او ضربه بزنید تا شکستش دهید. اینک وارد حفره‌ی داخل سقف شوید.

مرحله هشتم: از قید مبارزه با اهریمنان بگذرید و فقط به بالا شنا کنید. از قطعه سنگ‌ها بالا رفته و از آب بیرون بروید. باید ستونی را که علامت چشم دارد بشکنید. دو راه برای این‌کار وجود دارد.

اول: بمب‌های متعددی جلوی آن بیندازید.

دوم: از ستون فاصله گرفته و هرگاه آتش از سوی آن شلیک شد آن را دفع کرده و به خودش برگردانید. این‌کار را باید بارها تکرار کنید.

از حفره‌ای که بالای چاه به وجود می‌آید خارج شده و سمت راست وارد مسیر شوید. راه را طی کرده و انتها وارد در شوید. جلوی علامت آبی‌رنگ دایره را زده بر روی کاشی‌ها رفته و گوی‌ها را بشکنید. حالا از سکوهای بلوری آب بالا رفته و وارد در شوید. به جلو رفته از پلکان گذشته مجسمه‌ها را شکسته و وارد شوید. غول آهنی را شکست داده و به سمت مسیر باز شده بروید.

مرحله نهم: نبرد با آریوس

قسمت سوم: با او همانند قبل مبارزه کنید تا دانته به کمک شما بیاید.

مرحله دهم:همانند مرحله‌ی چهاردهم دانته، باید چهار گوی مخفی را پیدا کنید. گوی‌ها در همان منطقه‌های قبلی هستند فقط تفاوتشان در این است که معلق در هوا نیستند و بر روی زمین قرار دارند. آخر وارد در خروجی شوید، به شییی ضربه بزنید و با عنکبوت بجنگید و شکستش دهید.

مرحله یازدهم: همانند مرحله‌ی پانزدهم دانته عمل کنید.  یعنی باید همه را در هجده دقیقه از پای درآورید.

مرحله دوازدهم: همانند مرحله‌ی شانزدهم دانته عمل کنید.  البته لازم به ذکر است که بعد از گرفتن قلب طلایی دوم به محلی بروید که قلب طلایی آخر را گرفتید ولی چیزی در آن‌جا وجود ندارد پس یکراست وارد آسانسور شوید و ماسک شیطان را نابود کنید.

مرحله آخر: شیر یا خط ؟ لوسیا و دانته هر دو می‌خواهند به تنهایی به مصاف غول آخر بروند. دانته با سکه مخصوصش شیر یا خط می‌کند و به قلعه غول آخر می‌رود. لوسیا متوجه می‌شود که دانته سکه‌ای همانند ویروی شعله دارد !!!

اما آریوس زنده است و به هیولای ترسناک تبدیل شده، او غول آخر بازی است.

قسمت چهارم: به شیطان تبدیل شده و با ضربات قوی به او ضربه بزنید تا دمویی دیده و آریوس به موجود دیگری تبدیل شود.

قسمت پنجم: از دست او فرار کنید. به سمت تصویر دویده و به هیولا با پرتاب چاقو ضربه بزنید. این‌کار را تکرار کرده تا او را برای همیشه نابود کنید و دموی پایانی دیسک دوم را نیز ببینید.

نکته ها:

با هر دو کاراکتر، بازی را به پایان برسانید تا بعد از به پایان رسیدن اسامی سازندگان بازی، صحنه‌ای از لوسیا در کافه Devil Never Cry  ببینید!

در هنگام بازی کدهای زیر را وارد کنید (Diesel Costume )

برای دانته: R1 ,R1,، مثلث، مربع، R2 ,R2

برای لوسیا: L1 , L1، مثلث، مربع ،L2 ,L2

نکته: برای نسخه‌ی پال، این کدها را از چپ به راست و برای نسخه‌ی NTSC از راست به چپ وارد کنید.

منبع:http://lohekhane.ir





نويسنده: Mehrdad بازديد: 6604 نظرات:
موضوعات:Devil May Cryکد بازی های ps2 ,
برچسب ها:کد های بازی devil may cry 2رمز های بازی شیطان هم میگرید 2کد های گیم شارک بازی های ps2دانلود بازی devil may cry 2کد های بازی devil may cryکد بازی دویل می کرای برای پلی استیشن 2راهنمای بازی devi may cry 3استراتژی کامل بازی devil mey cry 2کد بازی devil may cry2استراتژی بازی های ps2 ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: ase در تاريخ: 1392/8/24/gamecheats-pcx ساعت: 16:12 ارسال شده است.

بازی از این بهتر توی دنیا پیدا نمیشه



منتظر سری ها بعدی نیز هستیم.
پاسخ:واقعا بازی با حالیه.

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد